Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

MAN Engines jest teraz dostawcą silników dla firmy Albach Maschinenbau, która będzie montowała sześciocylindrowy silnik rzędowy MAN D4276 w swoim samobieżnym rębaku do drewna

Diamant 2000. Pojazd, który jest w produkcji od 2014 roku, przenosi się do nowego dostawcy silników i jego napęd oraz funkcje rębaka obsługiwane będą przez najnowocześniejszy silnik MAN D4276 LE122 o mocy 790 KM (581 kW).
Dla dr Matthiasa Schreibera, szefa działu silników MAN, model D4276 to połączenie niezawodności, osiągów silnika, optymalnego stosunku mocy do masy, zaś niskie zużycie paliwa było kluczowe przy wyborze producenta maszyny:
„Albach obiecuje swoim klientom najwyższą jakość i najmocniejszą drogową maszynę samojezdną. Naszym klientom możemy zaoferować doskonały silnik ”.
Firma MAN Engines zaprezentowała niedawno publicznie całkowicie przeprojektowany silnik wysokoprężny o średnicy cylindra 142 mm i skoku 170 mm który ma pojemność skokową 16,2 litra i wytwarza imponujące 581 kW mocy. Ten pakiet mocy waży zaledwie 1280 kg i wyznacza nowe standardy:
Jest to nie tylko najmocniejszy sześciocylindrowy silnik rzędowy do zastosowań maszyn rolniczych, które firma MAN Engines kiedykolwiek opracowała, ma również najwyższą moc w swojej klasie. Stała geometria ładowarki umożliwia maksymalny moment obrotowy 3400 Nm pomiędzy 1350 obr / min i 1600 obr / min. Silnik dostępny jest na głównych rynkach w homologacji EU Stage V i EPA / CARB Tier 4.
Podobnie jak Albach, producenci AGCO Fendt i Claas mają zastosować również MAN-a D4276 do swoich maszyn Fendt Ideal 10 (kombajn), Claas
Lexion 8900 (kombajn) i Claas Jaguar 970 (sieczkarnia). Ponadto austriacki producent Kahlbacher jest również zainteresowany instalacją silnika do napędzania odśnieżarek do użytku na lotniskach.

 

 

 

 

 

 

 

 

Początek strony